SAYA SANGAT PENAT....!

Friday, September 16, 2011

Hye....& hepi holiday,epi besday Malaysia....sungguh indah rs bercuti di hari jumaat...kalo ikutkan wekend,me prefer jumaat rather den sunday...dunno y...mbe dr kecik kut biasa wekend friday&saturday..almaklum membesar di bumi Klate yg sejahtera,yg mmg cuti ari jumaat&sbtu. Tapi yang pasti arwah abah dlu slalu ckp,ari jumaat ari penghulu segala hari & sgt istimewa. Dari kecik da terbiasa kalo jumaat kami buat amalan2 sunat & yang pasti kami akan melaram cam raya @paling x,bbeza dari hari biasa...hee...tp beza bila da besar,abah dah xde...AlFatihah...


Jumaat hari ni mcm hari jumaat2 yang laen tp bbeza sbb xkeje ari ni...wehee.!!yea...ari ni rs gile penat...sgt2 penat..tgn rs gile lenguh..mau xlenguh las 2days kena pindah kan 200pcs wedge pot yg tinggi 2stgh kaki yg mmg berat,basah air ujan summo...mmg xbt sorg2..bt ngn k'Huda myfren,cum my superior...tp stil berat 
kut..


saya berjaya!!!

Hambekk kaw...separuh keluasan ofis kut.. terpaksa la kamu hangkut sume ni sbb supplier yg anto tu sorang jea.. outsource a.k.a dak2 bangla sume da kua..xde sape nk angkut ni sume...yg tinggal kami bertiga termasuk Vaja si mak buyong..owh lupa ada sorang "Jantan" tapi tarra guna punya...kamu angkut ni sume dia blh plak bt xtau....da la b4 wedge pot ni smpai dia baran xtentu pasal....aiseyyyhh..wujud jugak orang ini macam...ah,lantak la dia..kan..??xkesah pn...sbb ak lagi kuat kut..miahahaha...berjaya jgk angkut ni sume..walaupun sebenarnya mmg nak xnak kena bt..hehe..xpe aku kan multitask,duk plak multipurpose department...sume kena bt la..nasib xde lesen GDL,kalo x ak sendiri hangkut pokok p tukaq...huhuhu..

ok la mau releks2 kasi ilang lenguh tangan..esk kena keje keras lagi...mau bt makan2 ckit tuk Angosh yg turun dr Klate,n tuk raikan ckit aniversary dia ngn her luvly hubby,our fren oso p'wae...epi 1st anniversary both.. ;]



0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...